lördag 19 juli 2008

Då var det dags...

Då var det dags för mig att gå med i blogvärlden. Efter lite tjat från pappa och syrran så har dem äntligen fått med mig. Sitter här på gården kl 23.00 med pappa, Klara, Åke och Björn.För en stund sen hade vi en liten quiz som Björn hade fixat, vi delade upp oss i lag och det blev jag och Åke mot pappa och Klara. Efter en stunds frågor och den eviga omspelningen av den där barnsången så stod till slut jag och Åke som vinnare med 14.5p mot pappa och Klaras 12.5p.

Nu sitter vi och snackar lite skit.

Det var allt från mig för den här gången!

1 kommentar:

Bengavoice sa...

Välkommen. Nu finns i alla fall en länk till din blogg. Hoppas det blir många flera.
Det där med quizen tar jag med en nypa salt. Klara kan kan inte rå för att hon hamnar i dåligt sällskap.