tisdag 22 juli 2008

Medaljhoppen försvinner

Nu börjar Sveriges medaljhopp i OS att försvinna. Christian Olsson är skadad igen och ska kanske lägga av för alltid. Carolina Klüft ställer bara upp i längdhopp där hon förmodligen inte tar någon medalj. Susanna Kallur känner lite värk men borde kunna tävla, om allt går bra så borde hon kunna ta en medalj. Sen finns ju Stefan Holm, han är ju ett riktigt medalj-hopp, när det gäller Mustafa Mohamed så finns det nog för många kenyaner och etiopier för att han ska lyckas.

5 kommentarer:

Bengavoice sa...

Ja, de svenska verkar onekligen vara alltför halta och lytta för att upprepa de fantastiska framgångarna i Aten.
Det är kanske dags för mig att trots allt ställa upp för att rädda den blågula äran...

Jah Hollis sa...

Vi väntar med spänning!
Diskus? Maraton?
Kast med liten boll?

Alla smutsiga detaljer sa...

Jag tror på Musse, han fixar det... av övrigt blir det intet.

Anonym sa...

Om jag får vara med kan jag ta medalj!

Klarabella sa...

Jag tittade på programmet inför os som gick igår. Du kanske borde se det preogrammet.